Ana içeriğe atla

Google işletme yorumu satın almak nasıl bir avantaj sağlar ?

Google gelişen algoritmaları ile işletmeler hakkındaki değerlendirmeleri kendi bünyesinde toplamaya başlamıştır. Bu değerlendirmeler bu farklı algoritmalar ile daha güvenli ve daha doğru bir şekilde yapılabilmektedir. Google bu özelliğini geliştirmeden önce farklı web sayfalarındaki işleme değerlendirmelerini referans alıp onlar hakkındaki görüşlere göre aranan hizmet ile ilgili sayfaları sıralamaktaydı. Bu gelişen algoritmalar işletmelerin rakiplerinin önüne geçebilmek için kendi çabalarının yeterli olmasını sağladı. Bu çabaların başında internet dünyasında kendi işletmeleri hakkında yapılmış olan yorumlar gelmektedir. Google bir hizmet hakkında yapılmış olan aramaları sıralarken kendi rekabetini de düşünerek en iyi işletmeleri kullanıcılarına sunmak istemektedir. Bu kaliteli işletmeleri belirlerken işletmeler hakkında yapılmış olan yorumlara dikkat etmektedir. Bu yorumlar sizlerin işletmelerini rakiplerinizin önüne taşıyabilmekte veya sizleri daha aşağıya çekebilmektedir. Bu durumda sizler için en önemli durum işletmelerinizin olumlu yorumları olacaktır. Kullanıcıların % 80 i bir alışveriş yapmadan önce alacakları ürünü satan mağaza hakkındaki yorumları mutlaka okumaktadır. Bu yorumların olumlu olması veya olumsuz olması kullanıcı ile sizler arasındaki mesafeyi belirleyecektir. Eğer kullanıcılar sizlerin işletmeleri ile ilk defa bir alış veriş içerisinde ise yorumlarınız olumlu ve gerçekçi olmalıdır. Büyük işletmeler daha çok kullanıcı ve daha çok ürün satabildiği için kullanıcılar ile iletişimleri daha gelişmiş ve işletmelerinin almış olduğu olumlu yorumlar kendilerini daha üst sıralara taşımıştır. Fakat bu durum küçük işletmeleri hayli zor duruma sokmaktadır. Bu durumda işletmelerin çoğu ise Google yorum hizmetleri sunan işletmeler ile iletişime geçmektedir. Yorum hizmeti sunan işletmeler sizlerin işletmeleri için hazır paketler halinde ve özel isteğinize bağlı olarak yorumlar sunmaktadır. Sizlerin satın almış olduğu bu yorumlar sizlerin işletmelerini kullanıcıların gözünde daha güvenilir kılmakta ve alış veriş yapma olasılıklarını arttırmaktadır. Web sitenizin olumlu yorumları arttıkça sizler de rakiplerinizin önünde Google aramalarında ilk sıralarda kullanıcıları karşısında olacaksınız. Bu durumda sizlerin satışları artmış olup sizlerde işletmelerinizi büyütme imkanına sahip olacaksınız. Büyüyen işletmeleriniz sizler için daha büyük bir alım gücü getirerek sizleri daha büyük piyasalara sürükleyecektir. Hizmetinizin kalitesi sizler hakkında yapılan yorumları olumlu bir yönde sürükleyecek ve daha çok kullanıcı kazanmanızı sağlayacaktır. Sizler ile ilk defa bir alış veriş içerisinde olacak bir kullanıcı hakkınızdaki olumlu yorumları okudukça ve hizmetlerinizdeki samimiyeti gördükçe sizleri tercih edecektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google olumsuz yorumları şikayet etme nasıl yapılır?

Google haritalar SEO uygulamasını hayata geçirdikten sonra bir çok işletme internet dünyasında hizmet vermeye başlamıştır. Bu işletmeler küçük veya büyük işletmeler fark etmeksizin birbiri ile rekabet etmektedir. Bu rekabetler arasında arama motorlarında üst sıraya çıkmak ilk akla gelendir. Google de aramalar da üst sıralara çıkmak için Google nin bu işlemleri nasıl takip ettiğini bilmek gerekir. Google algoritmalarını geliştirmeden önce farklı web sayfalarını referans almaktaydı. Bu algoritmaların gelişimi ile Google araştırmalarını ve değerlendirmelerini kendi bünyesinde yapmaya başladı. Bu araştırmaların başında ise web sitelerinin yorumları gelmektedir. Bunu fark eden işletmeler rakip işletmelerin önüne geçebilmek için onların web sayfalarına kötü yorumlar yapmaya başlamışlardır. Bu yorumlar rakip işletmelerine zor süreçler yaşatmakta ayrıca Google nin araştırmalarında bu rakip firmaları kötü göstermektedir. Firmalar bu yorumları kaldırabilmek için yoğun çabalar sarf etmektedi...

Google olumsuz işletme yorumu silme nasıl yapılır?

Google işletme yorumları işletmelerin rakip firmalar ile yapmış olduğu rekabette kullanılan önemli bir etkendir. Bu yorumlar işletmelerin hem Google tarafından hem de kullanıcılar tarafından dikkatte alınması demektir. İnternet üzerinden hizmet sunan firmalar arttıkça rekabetin artması kaçınılmaz olmuştur. Bu durum rakiplerin ön plana çıkmak için bir çok yöntem denemesi demektir. Bu yöntemler kendi işletmelerinin reklamları ile başlayıp rakip işletmeler için karalama kampanyası halini almasına kadar gidebilir. Bu karalama kampanyası bir platformda rakipleri karalama gibi reklamlar olarak değil de rakip işletmelerin sayfalarında olumsuz yorumlar yapılarak yapılmaktadır. İşletmeler rakiplerinin bu karalama kampanyalarına nasıl önlemler alınması gerektiğini iyi bilmelidir. Öncelikle internet dünyasında işletmelerin nasıl tercih edildiğini ve tercih edilmelerini nasıl arttıracaklarını iyi bilmelidirler. İşletmeler tercih edilme oranlarının olumlu yorumlara bağlı olduğunu iyi bilmeli ve ...

Google işletme yorumları nedir?

Bir işletmeyi ayakta tutabilmek için en önemli unsur müşteri memnuniyetidir. Müşterilerin memnun kalması için işletmelerin ise müşteriler ile ilgilenmeleri gerekmektedir. Bu durum Google my business gibi internet işletmeciliği için de geçerlidir. İşletmenizin bir web sayfası var ise ve internet alış verişi veya hizmeti sunuyorsanız sizlerin de önem vermesi en önemli konuların başında Google işletme yorumları gelir. İnternet dünyasında oluşan rekabet her geçen gün artmaktadır. İşletmeler tercih edilebilmek için bir çok yöntem denemektedir. Bu yöntemlerin en etkilisi ise Google işletme yorumlarıdır. İşletme yorumları sizlerin işletmelerinin kalitesini ve güvenilirliğini gösterir. Yapılan yorumlar müşterilerinizin sizlere olan güvenini arttırıp veya azaltarak sizlere olan yaklaşımını belirler. Araştırmalara göre internet kullanıcılarının %85 i yaptığı alış verişlerde veya satın aldığı hizmetleri almadan önce sayfa yorumlarını kontrol etmektedir. Bu durumda sizlerin sayfalarının almış o...